Król Szmanów - Gra!

Stań się jak Yoh Asakura i wygraj wielki turniej szamanów!!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie


Informacje
Motto
Turniej Szamanów
---
Otwórz oczy za siebie spójrz,
Coś pięknego wokół stwórz,
Świat ten nie jest taki zły,
Pozwól tylko marzyć i śnić.
Tak wiele mogę jeszcze mieć,
Tak wiele ścieżek życia przejść,
Czy to przeznaczenie me
Szamanów królem, być,
królem być,Szamanów królem być
Królem być,
Jeśli w sobie to masz,
Jednym z nich się stań.
By turniej szamanów się rozpoczął potrzeba więcej graczy.

#1 2013-02-01 21:14:47

Anna

Admin

Zarejestrowany: 2013-02-01
Posty: 8
Punktów :   

Duchy

Tu są duchy z anime! Możecie stworzyć własne, ale o tym później!

Amidamaru

Jest duchem legendarnego samuraja, który zginął 600 lat temu podczas słynnej walki na miecze na strasznym wzgórzu. Wszyscy uważali że Amidamaru zabił ich bez powodu. Ale w 2 odcinku Yoh i Morty poznają prawdę. Tak naprawde Mosuke (przyjaciel Amidamaru z dawnych lat) który był kowalem królewskim, wykuł dla cesarza miecz a ten kazał Amidamaru go zabić w obawie że Mosuke wykuje dla kogoś lepszy miecz. Amidamaru powiedział o tym Mosuke, a Mosuke zdecydował wykuć dla niego najlepszy miecz (miecz światła). Pewnego dnia spotkał młodego szamana o imieniu Yoh Asakura, który szukał ducha opiekuna. Chroniąc sekretnej mogiły na wzgórzu po raz pierwszy połączyli swe siły, aby stoczyć walkę przeciwko lokalnemu gangowi.


Bason

Bason jest olbrzymim chińskim wojownikiem duchowym i duchem opiekunem Lena, rywala Yoh. Jest wojownikiem wszechczasów. Pochodzi ze starożytnych Chin i został przeszkolony w sztukach walki. Żył za czasów Kublakana.


Lee Pai-long

Lee Pai-long jest gwiazdą filmów akcji Kung-Fu i legendarnym mistrzem sztuk walki. Pai-long zginął w tajemniczych okolicznościach 17 lat temu. Jego zniknięcie było tajemnicze i szokujące, ponieważ nigdy nie odnaleziono jego ciała. Pai-long zagrał w 13 filmach , w których zademonstrował zadziwiającą siłę i umiejętności, w tym niezwykle trudną technikę "Daodando" i "Ajucken"


Tokageroh

Tokageroh to duch złodziejaszka pokonanego przez Amidamaru. To mściwy, o zimnej krwi i cechach upodobniających go do jaszczurki duch wędrujący po ziemi. Kiedy Rio został szamanem, Tokageroh zmienił swój sposób życia, żeby mógł zostać strażnikiem życiowym Rio.


Corey

Corey kontroluje lód. Jako broni używa śniegu i lodu. Za pomocą duchowej kontroli, może również połączyć się ze snowboardem w trakcie walki. Pochodzi z rodu Drobiażdżków (Miniuitans), żyjącego pod liśćmi lilii w harmonii z naturą. Tylko nie liczni mogą zobaczyć przedstawicieli tego rodu. Corey pomimo swej małej postury, posiada wielką moc.


Eliza

Eliza przez całe życie pracowała jako pielęgniarka w klinice Fausta. Była najpiękniejszą dziewczyną w miasteczku. Faust zakochał się w niej. Jednak tragedia pokierowała nią do świata duchów. Faust używa jej kości, aby razem z Furyouku przywrócić ją do życia.


Cloe

Cloe jest bardzo małym, ale niezwykle silnym duchem, którego moc jest przekazywana z pokolenia na pokolenie w rodzinie Diethelów. Jedynym sposobem pozbawienia Chloe jej mocy jest zamknięcie jej w specjalnej klatce.


Mosuke

Mosuke To przyjaciel Amidamaru już z czasów dzieciństwa. Później Mosuke został kowalem, a Amidamaru samurajem. Kiedy dowiedział się od Amidamaru, że cesarz kazał mu go zabić , żeby nie mógł wykuć lepszego miecza niż tego którego zrobił dla niego, Mosuke postanowił wykuć Miecz Światła, lecz Amidamaru musiał go zniszczyć. Dodatkową ciekawostką może być to że Mosuke zostanie później duchem stróżem Morty'ego.


Matamune

Matamune to duch, a do tego Nekomata (Nekomata to stwór wywodzący się z japońskiej mitologii. W skrócie to kot z dwoma ogonami który posiada magiczne moce, głównie nekromancji i szamanizmu. Nekomata może narodzić się z domowego kota). Matamune nosi ze sobą fajkę i naszyjnik z trzech pazurów niedźwiedzia(które później będą należeć do Yoh).

Matamune służy rodzinie Asakura od wieków, jednak w gruncie rzeczy większość tego czasu spędził podróżując po świecie.

1000 lat temu Matamune był normalnym kotem porzuconym przez swoją kocią matkę, którego osiem żyć już przeminęło. Wtedy właśnie znalazł go Hao wyczuwając jego silnego ducha. I tak oto Matamune został
wiernym towarzyszem i przyjacielem Hao.

Kiedy Matamune umarł, Hao przemienił jego ducha w Goryoushin, specjalnego ducha stróża przeciwko demonom i innym złym duchom. Jakby tego było mało, Hao przekazał Matamunie część swojego foryoku posługując się naszyjnikiem z pazurów niedźwiedzia. Dzięki temu Matamune może posiadać fizyczne ciało dopóki nie wyczerpie się foryoku.

Kiedy Hao popadł w szaleństwo, Matamune przyłączył się do rodziny Asakura i przyczynił się do pokonania Hao. Także 500 lat później podczas pierwszej reinkarnacji Hao, Matamune pomógł Yohken Asakurze zwyciężyć Hao. Matamune uważa, że jego pech przyczynił się do szaleństwa Hao, dlatego też od tysiąca lat szuka sposobu by ocalić Hao i odpokutować za wszystko.


Korogashi

Korogashi to silny duch lecz jego właściciel Sali to nierozsądna i nie panująca nad sobą szamanka. Korogashi ma taką kontrolę ducha, która potrafi zniszczyć dom jednym uderzeniem. On i Sali tak jak cała drużyna Szarony walczą z Yoh i jego przyjaciółmi.


Ponchi i Konchi

Ponchi i Konchi to duchy Tamary, które często ją denerwują i wprowadzają w błąd. Jeden z nich przy kontroli ducha zmienia się w kusze a drugi w tarcze. Mają strasznie długie ogony. Bardzo boją się Anny.


Mic

Mic jest to wielki, zwinny, szybki oraz bardzo silny duch stróż, który ma postać jaguara....Wraz z Joco - komikiem cyrkowym tworzą świetną parę zarówno na scenie i estradzie jak i w walkach szamańskich. Joco dostał Mic’a od swojego umierającego mistrza. Jego najsilniejszy atak to Ayers Rock. Wraz z duchem swojego mentora (Pascal Avaf) potrafią zrobć Jaguarmana


Vanessa

Vanessa jest duchem Krajslera. Potrafi oplątywać siecią swoje ofiary, np. Milli. W odcinku w który Krajsler ukradł dzwonek wyroczni Milli, podczas ucieczki autobusem przed drużyną Yoh, zamortyzowała upadek z skarpy.


Shikigami

I Shingingami są to małe duszki liści którymi miota dziadek Yoh. Nie są zbyt mocne oraz żywotne. Są małe niebieskie i przeźroczyste, a w ich brzuchach znajduje się mały listek. Spotykamy je w odcinku, który opowiada o tym, że Yoh wraca się dokształcić po przegranej walce z Faustem. Dziadek Yoh nasyła je na niego, by sprawdzić jego umiejętności.

Są to duchy Zika Asakury pokonane przez Anne


Jugai

Yugay jest duchem potrafiącym bardzo dobrze posługiwać się kung-fu. Należy do Jenny, kuzynki Lenego i Jun Tao. Nosi dziwną maskę i potrafi usypiać wrogów. Ma możliwość powielania się. Po walce z Yoh ciało Yugay rozsypało się na kawałki.


Duch ognia

Duch ognia należy do Hao. Jest kontrolowany przez Hao, czyli Kiedy Hao zrobi jakis ruch,ten duch ognia też zrobi ten ruch. Moze składać się ze wszystkich żywiłów ziemi, takich jak: Ogień,woda,ziemia,wiatr. Jeśli Duch ognia zada atak, przeciętny szaman może tego nie przeżyć.


Arcyduchy Wyrzutków (X-laws)

Arcyduchy to potężne i niebezpieczne istoty.Są one wiernymi i lojalnymi duchami stróżami każdego z członków X-laws.Jeżeli któryś z członków X-laws odejdzie razem ze swoim arcyduchem wtedy Jeanne(przywódczyni)odbiera arcyduchowi skrzydła i aureolę.Każdy z arcyduchów znajduje się w jakiejś broni i zawsze jest to broń palna.Z wyglądu przypominają anioły i trzeba przyznać iż są pięknymi i dostojnymi duchami.Oczywiście ich majestat nie oznacza,że nie potrafią bezwzględnie walczyć.Są bardzo zażarte i nieustępliwe w czasie walki.Podczas starć wykorzystują własne pięści,broń białą lub palną i co ciekawe znajdują się w formie Big Oversoul.Jedną z ciekawszych zdolności Arcyduchów jest możliwość połączenia się z innymi Arcyduchami bądź z "zwykłymi" duchami np.Chloe,co powoduje powstanie jednego potężnego Arcyducha.

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.siatkarskagrupa.pun.pl www.rockstacja.pun.pl www.superpuder.pun.pl www.broken-dreams.pun.pl www.rinnegard.pun.pl